الان حدود ۳ هفته اس به صورت هوم آفیس کار می کنیم دلم برای تک تک همکارام که دو سال اخیر هر روز می دیدمشون تنگ شده... دلم برای آناستاسیا و شوخی های هر روز صبحمون... ماتیوش و پر حرفی هاش... آرتورز با او بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:17